کاش دلی نبود




















Blog . Profile . Archive . Email  


بارسفربستم دگراینجانمیمانم

بروعشق ازخداآموزنمیخواهم تورادیگربدان ازدام تورستم


گاهی دلم برای خودم تنگ می شود ...

گاهی دلم برای باورهای گذشته ام تنگ می شود ...

گاهی دلم برای پاکیهای کودکانه ی قلبم میگیرد ...

گاهی دلم از آنهایی که در این مسیر بی انتها آمدند

و رفتند خسته می شود ...

گاهی دلم از کسانی که ناغافل دلم را میشکنند میگیرد ...

گاهی آرزو میکنم ای کاش ...

دلی نبود تا تنگ شود ...

تا خسته شود ...

تا بشکند ...

 

 



نظرات شما عزیزان:

غریبه...
ساعت21:15---25 شهريور 1391
وقتی عشق فرمان می دهد،
« محال» سر تسلیم فرود می آورد.


دکتر علی شریعتی


ساناز
ساعت16:23---28 تير 1391
صبرت که تمام شد ، نرو
معرفت تازه از آن لحظه آغاز میشود ..
وبلاگه زیبایی دارین..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:,ساعت 16:15 توسط نجلا| |


Power By: LoxBlog.Com